http://www.elektronik.sk/

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 14 22:56:22 CET 2012

Myslim ze taketo obchody su fakt v kazdom vacsom meste. Daju sa tam
kupit nejake pasivne suciastky, maly sortiment polovodicov, dost casto
aj nejake starsie tesalcke zasoby. Ja sam som pred casom takto
skupoval po okoli nejake tranzistory pre kamarata na opravy NF
zosilnovacov.
Aj moj hometown Hlohovec ma take nieco - http://www.gmcelektronik.sk/

Ked semtam idem v ramci nejakeho vyletu navstivit nejake slovenske
mesto, vsimam si, ci je tam nieco take. Clovek nikdy nevie, ci na
dovolenke nebude potrebovat chytro kupit kondenzator alebo tranzistor
:-) A vacsinou nachadzam. Bastlici este nevymreli.

Mimochodom, aj v Bratislave je tiez taka provincna amaterska predajna
s malym sortimentom - GME ;-)