Holograficky fotak

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 14 21:06:12 CET 2012

Ne Lytrofotak sejme na jednom chipu stovky miniatur fotky s pouzitim paprsku z ruznych uhlu. Cele dalsi zpracovani je potom otazkou masivniho digitalniho processingu. Myslim, ze nejlepe je to videt v disertacni praci autora lytrofotaku (gro je od strany 46 dale).
http://www.lytro.com/renng-thesis.pdf
Rovina zaostreni je pouze jednim z parametru algoritmu takze se z toho budto muze vytahnout jedina staticka fotka zaostrena do urciteho mista, nebo se vytahne mnozina fotek s ruznym zaostrenim a ty se pak slozi ve Flashi do dynamickeho klikaciho preostrovaciho obrazku.

Jakub Serych