Nechtene spinani stykace.

Úterý Únor 14 15:52:27 CET 2012

Tak ono je to nějakejch závitů, mám tady za sebou na stole stykač
Schneider LC1K06 s cívkou 230V a má odpor 1,5 kohm, tak bude asi víc
než metr drátu. No a čím víc závitů, tím vyšší indukčnost, že.

Nebo kdo jste někdy viděl relé s průhledným krytem (zase třeba ten
Schrack PT), tak víte, že to vypadá jako špulka s nití.

P.K.