OT: Thunderbird - signature cut line

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Únor 14 14:47:45 CET 2012

Dne 14.2.2012 14:25, Jirka napsal(a):
> Teď už je ten popis jasnější. Prostě byste chtěl text odpovědi umístit
> mezi text původní zprávy a původní podpis, aby k odříznutí došlo až za
> odpovědí...

Ne.
V okamžiku, kdy se v TB pokusíte odpovědět na e-mail, který obsahuje
řádek s textem "-- " (součást podpisu definovaná v RFC), tak v citovaném
(quotovaném) textu, který TB do odpovědi automaticky přiloží a označí
(třeba znaky "> " na začátcích řádků), bude ÚPLNĚ CHYBĚT ČÁST, která
byla ve zprávě, na kterou odpovídáte, ZA řádkem s textem "-- ". Je-li
tam například předchozí konverzace, do odpovědi nebude zahrnut nejen
podpis, ale ani tato konverzace. Toto chování nejsem schopen nijak
ovlivnit (alespoň se mi nepodařilo najít žádné nastavení TB, u kterého
by tato vlastnost TB byla potlačena).

> Nepomohla by změna hodnoty proměnné
> "mail.identity.default.suppress_signature_separator" v about:config?
> Podpis by to pak možná mohlo chápat jako normální text a neodřezávat ho,
> tím pádem ani nic jiného...

Ano, pomohla by v případě, kdybych tyto problémy způsoboval já svým
podpisem. Tato proměnná ovlivňuje pouze to, zda TH při automatickém
vkládání podpisu (signatury) zahrne i diskutovaný separátor nebo ne.
Chování TB při přípravě citace pro odpověď to neovlivní.

> Jen na okraj: pomlčky před podpisem tak nějak píšu "vod woka" už z doby,
> kdy jsem ještě nic netušil o jejich významu z hlediska formátování ;-)
> Na tomto účtu automatický podpis nepoužívám.
>

> ---
> Jirka

Abyste to špatně nechápal, já použití sig dash v TB nepovažuji za
špatné. Pokud jsou zprávy správně quotované, pak odstranění automaticky
generovaných podpisů, které někdy zaberou třeba půl stránky, považuji za
žádoucí chování poštovního klienta už z důvodu výrazného zpřehlednění
delší konverzace. Jen bych ocenil, kdyby tato vlastnost byla volitelně
vypnutelná.

JF