Re: Re: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Únor 14 14:26:22 CET 2012

Tak jsem udělal přesně to co jste mi radil, nepomohlo.

Dneska ráno jsem nasadil hrubou sílu. Nakoupil jsem pera a prorážel a vypadalo to, že to nepomohlo. Pak jsem ještě cvičně zkusil zalít horkou vodou, taky nic. Za pár hodin odpad začal téct. Nevím který postup nakonec vedl k cíli, zkoušel jsem všechno možné. Hlavní věc, můžeme se koupat.

Vojta Bubník