Nechtene spinani stykace.

p petr.brandejs na orlik.cz
Úterý Únor 14 12:27:08 CET 2012

Jednou jsem měl podobný problém u jednoho zařízení po přechodu ze stykačů
EPM na ABB. Ovládání stykačů přes oprotriaky - řízení přímo výstupy řídící
jednotky zařízení; při napětí 48V-50Hz (rozběh Y/D + nějaké motorové vývody
na přímo). Občas některý stykač nevypnul i když už byl "vypnutý". Jelikož do
řídící jednotky jsme nezasahovali, pomohlo odstranění RC odruš. členu cívky
stykače. Ty ABB potřebovaly oproti EPM o hodne menší přídržný příkon; daleko
menší, než udávaný.

P.B.

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 14, 2012 12:01 PM
Subject: Re: Nechtene spinani stykace.

No ono je to slozitejsi. My vyrobime tu cast s triakem. Dodame to nasemu
odberateli a ten to da do sveho zarizeni, da tam stykac a odruseni jak
je zvykly.
Problem resime u zakaznika na mraze, takze oscilospok se nekona. Techto
vyrobku je v provozu desitky, mozna stovky, problem jeden. Tim chci
rict, ze to ted nemohu zjistit.
Asi se fakt zmenily parametry toho stykace nebo odruseni a kmita to,
jinak tomu nerozumim.

Martin Hanek