RE: Nedělní OT: Na návštěvě v CERNu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 14 09:28:52 CET 2012

Daji se koupit 360°predsadky pred normalni objektiv (jsou to zpravidla zrcadla ve tvaru rotacniho paraboloidu) http://is.gd/4Brqmm . Pak uz je to jen vec vyretusovani tyce, na ktere byl fotak k vrtulniku pripevnen :-)

Jakub Serych

P.S: jinak moc hezke obrazky. Uplne me zacaly svedet krovky a tesim se az poradne vysvitne slunce a budu moci provetrat svuj padacek