OT Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 14 09:24:25 CET 2012

Jen na odlehceni ;-)

Pripomnelo mi to dosti stepnou prihodu...

U kamarada na celorocne obyvane chalupe (jeho rodici) meli rodice
loznici v podkrovi a aby nemuseli na malou v noci chodit dolu tak jeho
tata pristavel zachod, ale nechteli kopat v baraku a tak jej vyvedl do
okapoveho zlabu, kterej probehl pres pul stodoly a ustil do kanalu na
dvore. Vsichni vedeli, ze se tam chodi pouze na malou.

Kdyz kamos privezl svoji vyvolenou predstavit rodicum tak se privitali a
sli se nahoru do podkrovi ubytovat. Rodice zatim na dvorku nachystali
kafe, babovku atd.
Kamos sel dolu za rodici a jeho pritelkyne se zdrzela a prisla na ni
slaba "velka" chvilka a uvidela zachod. Takze zasedla a splachla.

Kdyz jsme se tomu pak v hospode rechtali tak pry to vypadalo jak kdyz po
strese stodoly jede expres Hokaido - takze vsichni sledovali co se deje
podle zvuku az nakonec zarachotil svod okapu a primo pred stolecek s
pohostenim priletelo na mriz kanalu TO i s papirem. Pritelkyne
samozrejme nic nevedela a sla dolu.

Je jasne ze dal z navstevy nic nebylo... ;-)

Radek Vicek