RE: RE: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad? **

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Úterý Únor 14 09:09:41 CET 2012

Ono nejen alkohol probublava, ale i smrad probublava .. takze ten kominek
zabrani probublani  .. a kdyz mi to poradil tchan, ktery uz nejaky dum
postavil, tak ani nemusim uvazovat, zda ma pravdu.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of J.Polivka
Sent: Tuesday, February 14, 2012 8:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: RE: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad? **

Senkrovny bývají takto odvětrávané. Vývod bývá nad úroveň okraje střechy.
Pokud tam máte střešní okno, tak vyvést výše apod.
Nejsem v tom odborníkem, ale v senkrovně asi dochází k hnilobě a ke vzniku
plynů.
Takže odvětráním se dostanou ven a neprobublají vám do domu přes sifon
(ostravaci nechť mi prominou).
Jindra Polívka