Holograficky fotak

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 14 08:21:26 CET 2012

Tak celej figl je v tom, ze ten fotak nesnima s nejakou konkretni
hloubkou ostrosti. Tedy cip nesnima jen plosnou informaci, ale
zaznamenava i smer paprsku. Myslim, ze to nedela pet fotek s ruznou f
jak pise p.Lukesh.

Dusledkem je to, ze si muzete fotografii zobrazit s libovolnou obrazovou
rovinou.

Zkuste si poklikat na ty fotky: http://www.lytro.com/living-pictures

Nevyhodou je (zatim), ze to ma zoufale male rozliseni. Ale v tech
mobilech by to mohlo byt minimalne zajimave ;-)

Radek Vicek