TV antena?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Únor 14 00:11:22 CET 2012

Ja jsem zkousel samozrejme i tu spravnou polarizaci  (docela sranda byla ji
otacet o devadesat supnu, pri jeji vyrobe s tim nikdo nepocital) a zamireni
te X-Colorky na Zizkov i podle azimutu, ale nakonec jsem to vzdal a s daleko
mensim usilim chytam ten Cukrak. On je rozdil ve vykonu o nejaky ten rad,
jestli mne pamet neklame, Zizkov jede proti Cukraku s vyrazne mensim vykonem
(par kW proti snad 100kW, na to, jaka je to krava velika, tak ho
digitalizace odsoudila do role obycejneho vykryvace).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 14, 2012 12:00 AM
Subject: Re: TV antena?

Jak je to vlastně s přijmem digitálu v porovnání s analogem? Říkalo se
že to půjde i tam, kde s analogem byly problémy, že digitálu nevadí
odražený signál. Nakonec v Počernicích je problém poslouchat Žižkov -
proč asi? Nedovedu si představit, že by tam nebyla přímá viditelnost.
Ale odrazů od výškových baráků tam musí být spousta.
Anděl