TV antena?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Únor 13 19:58:11 CET 2012

Ta antenka je vsesmerova? Zjistete zda mate vsechny pozadovane signaly
jednim smerem a pokud ano muzete pouzite smerovou. Zalezi take na jakych
kanalech pozadovane TV stanice jedou. Yagi smerova antena se hodi tak na
dany kanal +- 2 kanaly kolem. Napriklad antena je na 33 kanal, tak jeste
vezme 31 a 35 kanal.
Proc Vam vadi antena se zesilovacem? K TV date adapter s vyhybkou a
napajite ji po koaxialu.

Martin Hanek