OT: Thunderbird - signature cut line

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Únor 13 18:44:14 CET 2012

Dobrý den,
omlouvám se za OT, ale nějak se mi nedaří najít řešení problému s
automatickým odstraněním textu za sig dashes (znaky -- , které se podle
RFC používají pro identifikaci signatury) v odpovědi na chybně quotovaný
mail - Thunderbird při reply automaticky uřízne vše, co je za signature
cut line, takže na top posters s blbě nastaveným podpisem nejde
odpovídat s uchováním zbytku zprávy. Zkoušel jsem hledat googlem a v
nastavení, ale nedaří se. Nemáte někdo potřebné know-how, jak
Thunderbird donutit, aby do odpovědi zahrnul celý text zprávy (včetně
podpisu), na kterou chci odpovědět?

Díky
JF