Jak zabránit nechtěnému sepnutí

murphy 256 murphy256 na seznam.cz
Pondělí Únor 13 17:39:13 CET 2012

Dobrý den,
prosím Vás o pomoc při realizaci. Zatím jsem v teoretických uvahách.

Mám zařízení které má PWM výstup 10V. Tímto výstupem bych chtěl nabíjet kondenzátor a podle napětí na něm přes LM3914 spínat výstupy.
Problém vidím v tom, že když budu chtít po výstupu číslo 1 zapnout třeba výstup číslo 5, tak se mi chvilkově zapnout výstupy 2,3,4.
Tak právě přemýšlím, jak tento stav ošetřit. Co byste doporučili dát na výstup aby to chvilkové sepnutí nechtěného výstupu neseplo zařízení za ním.
Chci tam mít tranzistory spínaná relátka.

Díky moc za každé nakopnutí spravným směrem.

Martin Drábek

PS: poslal jsem to znovu, protože mě to připojilo k jinému vláknu, tak snad teď to bude dobře. Posílám to z webu seznamu.