RE: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

Jan Kral kral na fortech.cz
Pondělí Únor 13 16:29:00 CET 2012

U normalne udelanych odpadu by zadne sifony byt snad nemely byt bezne ve zdech udelane, ale staci nejake misto, kde v trubce zustal nejaky bordel, kolem ktereho tim padem zustava voda, ta zamrzne a pak staci pri navratu trochu vody do odpadu a obratem to v tom miste dozamrzne, kapacita ledu v polospuntu klidne zpusobi okamzite namrznuti a doucpani. Nakonec by ani nemuselo byt potrubi priucpane, kdyz si vezmete, ze dost casto vedou odpadni trubky s minimalnim spadem a promrzne okoli trubek, tak muze uvnitr postupne zamrznout voda i pri beznem provozu.
Ja mam napr. odpad vyvedeny az nad strechu a tam odvetravany, predpokladam, ze je to prrave z duvodu toho, aby trubky nikde uvnitr nezamrzly, protoze v kanalizaci je furt nejake teplo.

S pozdravem JK

Ja si porad rikam, kde to muze zamrznout pres vikend, kdyz se odpad nevypousti.
Jedine co me napada jsou sifony, ale tam by jeden nemel blokovat ostatni.
Jestli to neni kanalizace ale "trativod", tak tam to asi bude celkem marna snaha.

PK

2012/2/13 Jan Kral <kral na fortech.cz<mailto:kral na fortech.cz>>
Zkuste do odpadu cpat misto pera primo nejakou tenkou hadici, do ktere budete poustet horkou vodu, kdyz dojde konec k ledu, zacne jej rozpoustet. Nevyhodou je, ze z odpadu bude vytekat voda, ale to by snad slo nejak poresit.

S pozdravem JK