Re: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Únor 13 15:09:03 CET 2012

Ja si porad rikam, kde to muze zamrznout pres vikend, kdyz se odpad
nevypousti.
Jedine co me napada jsou sifony, ale tam by jeden nemel blokovat ostatni.
Jestli to neni kanalizace ale "trativod", tak tam to asi bude celkem marna
snaha.

PK