Desulfatace Pb baterii ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 13 13:59:14 CET 2012

 13.2.2012, 13:52:02

Pokud se elektrolyt "vyvari", je treba jej doplnit, bez ohledu na typ
akku. Pokud sezenete ds k vasemu akku, nebo jiny, jeste funkcni kus stejneho
typu, muzete porovnat hmotnost s vasim. Pravdepodobne zjistite, ze ten
vas je o poznani lehci. Rozdil je "vyvarenej" elektrolit.
Pokud demontujete viko na horni strane akku (byva privarene, takze s
pouzitim primereneho nasili), jsou pod nim hrdla s gumovymi cepickami.
To je cela slavna hermetizace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz