Co rikate nove podobe stranek www.hw.cz

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 13 11:42:00 CET 2012

Me zase prekvapuje, proc je tady kolem toho takoveho diveni?

Funguje to tak vsude jinde tak proc by to melo u vyvoje SW fungovat
jinak? Kdyz se vam podela auto tak si take nechate dily vymenit, protoze
to leckdy je jedina moznost a nebo se to nevyplati nechavat opravovat.

Proste se pouzivaji prefabrikaty a jen se to "nejak" posklada aby to
fungovalo a udela se tomu hezkej jedinecnej design = coz je postup
pouzity u vetsiny soucasnych vyrobku

Radek Vicek