blikac s ledkou (dvomi)

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 13 08:30:51 CET 2012

Tusim tu nebol spominany blikac vyuzivajuci lavinovy prieraz zaverne
polarizovaneho priechodu B-E.
Potrebujeme to tranzistor, ba dokonca staci tranzistor s ulomenym
kolektorovym vyvodom :-) , jeden kondik, LEDka a jeden alebo dva
odpory.

A este by mohla byt sranda strcit tam UJT, ze ci niekto bude vediet co
s tym. Pripadne, ak by bol tranzistor NPN aj PNP, da sa poskladat
nieco ako funkcna nahrada UJT.

J.S.