Dimenzování nulového vodiče

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Únor 12 12:56:56 CET 2012

selsky rozum je v poriadku, akurat treba pouzit vektorovy sucet prudov,
nie len ich absolutnej hodnoty. Potom pri rovnomernom zatazeni vsetkych
vodicov vyjde prud v strednom nulovy (v idealnom pripade).
Takze ak budete mat na ostatnych fazach rovnomerne rozlozenu zataz bude
vam stacit normalny kabel, co odpoveda na otazku preco sa nevyraba kabel
s trojnasobne hrubym N vodicom :-)
b.