*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Únor 11 14:10:02 CET 2012

Ano, takze dysgrafik ma jit na prekladatele nebo novinare a papirove uspesne odmaturovat (ma v tom pripade zcela jine podminky, takze normalni maturitu by zrejme neudelal) a udelat v tom smeru i vysokou skolu? A spolecnost ma pozdeji cist jeho knizky nebo novinove clanky (pod kterymi bude lekarske dolozeni "Omlouvame se za mnozstvi chyb v tomto clanku, to psal zachraneny dysgrafik")?
Drive ty poruchy lidi nediskvalifikovali o nic vice nez dnes. Nutili je ale na sobe pracovat a ne se lenosne ohanet lekarskym papirem.

Jsem presvedcen, ze kdybych chodil dnes do prvni tridy, byl bych dysgrafikem o kterem by se psalo v psychologickych ucebnicich. Presto jsem rad za hodiny a hodiny driny, ktere se mnou mama doslova protrpela (a ja jsem si o tom vsem samozrejme tehdy myslel sve) a za to, ze nikdy nedoslo ani naznakem k tomu, aby mi nekdo rekl "jsi dysgrafik, od tehle chvile te nikdo ve skole nesmi obtezovat pisemnym projevem". Jedine diky tomu mi dnes psani a gramatika nedela problem i kdyz samozrejme znamku z krasopisu bych ani dnes zadnou peknou nemel.

Jakub Serych