*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Únor 11 13:49:46 CET 2012

Tech leku bych se nebal. Soucasne leky (jako Concerta) jsou uz opravdu
o nekolik levelu jinde.

Jinak o ADHD taky neco vim, ucitelka v prvni tride, slepice takova, me
kvuli tomu chtela poslat do zvlastni skoly, ze pry se tam s
individualnim pristupem mozna behem nekolika let i naucim cist. Ze
jsem si celou prvni tridu z nudy cetl pod lavici knizky neakceptovala,
jenom mi za to psala poznamky, ze zlobim :-)

Ales Prochaska