*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Únor 11 13:22:15 CET 2012

Ale to je prece uplna blbost. Slepeho taky nenaucite poradne navlekat
nit do jehly, i kdyz to bude trenovat desetkrat vic nez vidici. Kdyz
je nekdo dysgrafik, tak proste nenapise a nenapise to slovo dobre, i
kdyby se na hlavu postavil.

A to doporuceni "mohou jit namisto tezke stredni skoly do uceni na
pekare" je tez zcela mimo. Vsechny tyhle dys-diagnozy a specificke
poruchy uceni, ktere driv lidi zcela diskvalifikovaly, jsou nyni lepe
probadane a umozni naopak vnimavemu uciteli a vstricne skole z toho
studenta dostat to nejlepsi, ceho je schopen, aniz by byl povazovan za
hlupaka a lenocha. Spolecnost se vyviji tak, ze je potreba stale vic
vzdelanych lidi (nebo jinak formulovano, je stale tezsi se uplatnit
bez vyssiho vzdelani) a kazdy takto "zachraneny" clovek muze prozit
lepsi zivot, nez kdyby byl rigidnim skolskym systemem zlikvidovan hned
na pocatku.

Ales Prochaska