*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Únor 11 12:18:33 CET 2012

Jasne, jsem si toho vedom a studentum vzdy zduraznuji (a i tady jsem psal), ze tech 7 vet je skutecne veeeeelmi zjednoduseny pohled.

Samozrejme az se dostaneme k modelu TCP/IP, zduvodnim jim kde a proc se neridi OSI modelem (z nejdrive technickeho, ale pak i historickeho hlediska) a proc a kde je presto jeho znalost pri reseni TCP/IP problemu vyborna.

Uz jenom to, ze pak (cca 3 mesice po OSI modelu) mohu rict ze slovicko "spolehlivost" je u TCP/IP suplovana 4. vrstvou je bajecne. A zase ten, kdo nevi kde to slovicko bylo, moc nevi o cem mluvim, ten kdo proste venoval 15 minut sveho zivota te "bohapuste buzeraci" se neucit kratkych 7 veticek nazpamet, je v tu chvili o level vyse.

Je jasne, ze se ty veci lze naucit i bez znalosti onech 7 vet, ale ma vice nez 20ti leta ucitelska praxe mi uz pomerne jasne ukazala, ktere postupy v uceni jsou efektivnejsi a ktere mene efektivni. Prave tohle je jedna z veci, ktere me na uceni moc bavi. Rok od roku cim dal tim vice "tuuunit" proces vyuky a zpetnovazebne sledovat, zda tuuneni ma spravny efekt.

Jakub Serych