*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Únor 11 12:00:43 CET 2012

:-))) Nebo, kdyz se clovek tamtez dostane do drakoveho letu. Tam je casu jeste mene.

Nastesti tehdy navijakar vedel, ze je cas rychle "prasknout" lano a ja si od te doby setsakramentsky dobre pamatuji, ze na navijaku fakt neni zdravy ani nejmensi uzlik ve snurach padaku. Nektere veci se clovek namemoruje docela rychle.
:-)))

Jakub Serych