*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Únor 11 11:32:39 CET 2012

Priznam se, ze ja bych sice duveroval, ale nenaucil se - misto toho
bych si to napsal na papirek jako tahak :-) Casem bych si to jiste
zapamatoval, pokud by se to ukazalo byt zapamatovanihodnym :-)

Vzpominam na jednoho ucitele (premet automatizace), ktery dovoloval
mit na lavici trvale libovolne "tahaky" (jen musely byt vlastni
vyroby) a kdyz zadal pisemku (dlouho predem ohlasenou), tak dokonce
odesel ze tridy. Presto bylo obtizne dostat dobrou znamku, proste
proto, ze vyzadoval porozumeni a pripadne nauceni nazpamet nechaval
zcela v kompetenci studentu.

Ales Prochaska