step down menic

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Únor 11 01:28:42 CET 2012

Dobry vecer,

v ktorom mode Vam ten menic bezi? Ak som to dobre pochopil podla
zataze prepina medzi PFM a PWM. Druha vec ktoru som si vsimol, ten cip
je dimenzovany na vacsie prudove odbery, v datasheete pisu 1A, 600mA a
300mA. Myslim si, ze nieste s odbermi 10mA / 250mA v pracovnej oblasti
toho cipu, to by chcelo najskor nejaky iny typ s blizsimi parametrami.
Skuste ho zatazit napr. 700mA / 400mA a pozrite ako sa sprava. A do
tretice, skuste to napajat s baterky, pretoze zo zdrojov lezu rozne
priebehy, aj ked su stabilizovane.

A.