Plyn od CEZu a elektro od RWE

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 10 20:09:44 CET 2012

Ano, přešel jsem s elektřinou k RWE před rokem (účetně, neúčetně den po tom
co balu dal echo o FV průseru, 2 dny před tím než končila akce 10% pod cenou
eonu - na moravě něco jako čez).

Uskalí jsou 2.

Jedno, že měsíc po přechodu neplatíte za elektřinu, což se odrazí v doplatku
za 3 měsíce.

Druhé, když nestihnete zaplatit inkaso, nepřijde upomínkové inkaso, ale
přijde sms nebo mail s tím kolik jim chybí v systému + číslo účtu/VS, což se
od toho co máte na inkasu může lišit. Plyn /RWE) nikdy na upomínkovém inkasu
nefiguroval.

S plynem přecházel otec mého autodoktora od RWE k eonu, byli v zimě asi 3
měsíce bez plynu, ještě že loni byla zima mírná. Takže s elektřinou ano, s
plynem se mohou vyskytnout problémy. Odpojí totiž plynoměr a když ho pak ti
druzí chtějí připojit, tak chtějí projekt a revizi, což u starších domů může
být problém najít. Plynoměr totiž není v majetku rozvodných závodů jako
elektroměr

Taky jsem zkoumal alternativy a dospěl jsem k závěru, že pokud to opravdu
není moloch, který nestojí o problémy, tak s vámi každý jenom vyjebe.