*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Únor 10 20:07:50 CET 2012

Nevidel bych to tak zle. Chytrych lidi, kteri jsou schopni si vyhledat a
vyuzit nabizene vzdelani je stale stejne procento, jenze soucasny
prumysl by jich potreboval daleko vic, tak je doplnuje polochytrymi. A
z toho mozna vyplyva ten nespravny dojem, ze nova generace je tupejsi
a hur vzdelana nez ta predchozi.

Ale sam mam nekdy tendence to tvrdit, naposled nedavno, kdyz jeden ing
(nastesti nikoliv elektro) chtel reklamovat zakoupeny stroj (s pohonem
3f motorem), ze se pry toci obracene :-)

Ales Prochaska