Zamestnani a svedomi (bylo: Re: mobilni operatori //)

Pátek Únor 10 14:41:33 CET 2012

Tak ten clanek mi prijde nejak populisticky divnej, asi si zas papalasi
potrebujou usporadat nejakou konferenci, proc ne...
A kdyz stoupa cena potravin, tak to je pro zaostalejsi zeme dobre, ne?
Procesory a auta delat neumeji ale napast kravu a zasadit brambory snad
zvladnou, pak to muzou za vysoke ceny prodavat...