OT: Zamestnani a svedomi (bylo: Re: mobilni operatori //)

Pátek Únor 10 13:07:17 CET 2012

2012/2/10 Jirka <zaloha na volny.cz>:
> Přesně tohle jsem chtěl napsat, díky.
>
> Ano, lidé jsou různé a často naprosto bez skrupulí, člověk z příbuzenstva
> taky pracoval v tabákovém koncernu a vůbec mu to nepřišlo divné...

Co je špatného na práci v tabákovém průmyslu? Že kouření škodí zdraví?
Pracovat v pivovaru je OK? Pěstovat vinnou révu je OK? Vyrábět auta je
OK? Nakonec i ta práce za počítačem zřejmě není nic zdraví
prospěšného, je špatné prodávat počítače?

Tohle je demagogie. Telefonista při svojí práci nikoho nezabíjí a
vlastně nikomu neškodí. Nabízí nějaký produkt, je to jenom jiná forma
reklamy, stačí říct "nemám zájem a už mi nevolejte" a máte od něj
pokoj. To například agentovi STB říct nešlo, resp. asi šlo, ale nebylo
by to nic platné :-/

P.K.