mobilni operatori //

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Únor 10 12:45:52 CET 2012

Dne 10.2.2012 12:27, Jirka napsal(a):

> Zřejmě máte dost času... Naštěstí jsem neměl tu čest s "učebnicemi
> komunikace" (a doufám, že nikdy mít nebudu).

No, jelikož se komunikací s lidmi v podstatě živím, uznal jsem za vhodné
se v tom oboru trochu dovzdělat. Samozřejmě je na trhu spousta braku,
ale najdou se perly, které stojí za to si přečíst.

> Ten teleopruz je PRÁCE? Aha, netušil jsem...

Chtěl jsem tím říct, že na druhé straně telefonu je většinou člověk,
který má svoji důstojnost, byť se jeho zaměstnavatel snaží ji co nejvíce
zamaskovat. Asi nikdo to nedělá proto, že jeho snem je otravovat lidi.

JMN