Re: OT: Chyba programu CorelDraw v prostředí W7

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Únor 10 12:18:27 CET 2012

Zdravim,

me to pomohlo u corelu 12, jinak jsem to nasel na foru o produktech corel
draw . Je to software na tvorbu ruznych kalendaru a fotoknih z fotek , je
zdarma takze by v tom nemel byt problem.

snehulak