OT Re: ponuka prace

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 10 11:55:23 CET 2012

 10.2.2012, 11:48:41

Mozna je to na ruznych skolach ruzne, nebo se system rozvolnil, ale ja
se na skole vyskytoval v dobach kdy kreditni system zacinal a tehdy
zase tolik volnosti nebylo.
Byly predmety povinne (cca 50% kreditu), pres ty nejel vlak, pak byly
predmety volitelne, napr. 6 pr./semest a student musel absolvovat
nejmene 3 z nich (cca 30% kreditu) a pak byly predmety doplnkove, ty
bylo moune absolvovat zcela volne.
Nicmene, na vetsinu prednasek mohl clovek chodit, aniz by mel dotycny
predmet zapsan, troufam si tvrdit, ze v mnoha pripadech by asi ani
nemusel byt studentem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz