mobilni operatori //

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 10 11:17:54 CET 2012

No zda se podle frekvence ruznych reklamnich sdeleni co mi chodi do
mailu (tam kde je mam povolene) to vypada, ze zacina jit z tlustyho do
tenkych.
Stejne tak se zvysuje pocet tehlech "vyvolavacu deste".

Ja zase naopak rikam: Urcite mi zase zavolejte, ale ted nemam cas. ;-)

Tudle me jedna slecna nahanela snad 20x a uz si i domlouvala primo casy
kdy by mi mohla zavolat. Pak se me naposled uz ptala zda to ma smysl mi
volat - rekl jsem ji, ze jsem si myslel, ze mi potrebuje neco rict a ze
jestli to neni tak dulezite tak ze mi samozrejme volat nemusi. Kupodivu
se tomu smala - takze s tou bych treba na kafe sel ;-)

Radek Vicek