mobilni operatori //

Pátek Únor 10 11:15:04 CET 2012

2012/2/10 ing. Jan Galuszka <konference na ei.cz>:
> Tak jsem se hned po ranu (vstal jsem pred chvili) nechal vytocit telefonem.

Zásada číslo 1: nenechat se vytočit ;-)

> Zase volal nekdo pry z O2 aby mi nabidnul lepsi ceny. Vedel, kolik mam SIM
> karet, ale dostal me s tim, ze se me zacal ptat, na koho to je registrovane
> -pravnicka nebo fyzicka osoba. A pak se zacal ptat, kolik provolam.

No dřív taky chodili po domech nabízeči různých alternativních
operátorů pro pevné linky, taky se často představovali, že jsou z
Telecomu (nebo Českého telecomu), ale nebyla to pravda. Samozřejmě
chtěli vidět nějaké vyúčtování a zákaznické číslo, často jim to
stačilo, nepotřebovali ničí podpis a bez vědomí zákazníka ho převedli
jinam.

> Jak je mozne, ze takovy clovek pry z O2 nevidi v systemu komu fakturuje a
> kolik provolam? Ale prijmeni znal.
> Ze pry mu to system neumozni.

No protože sice pro O2 zrovna pracuje (a příští týden bude pracovat
pro T-mobile, další pro Vodafone...), ale do jejich databáze přístup
nemá.

> Takze jsem jej odbyl s tim, ze at si vse ze systemu vytahne a pak mi posle
> nabidku. .. a zavesil jsem

Taky řešení, ale příště můžete zkusit něco z toho vytřískat, prostě
řekněte, co chcete - tj. platit míň za telefon ;) Nebo si řekněte o
dvojnásobek volných minut.

Já třeba ze svýho soukromýho čísla provolám hrozně málo, odchozí
hovory za leden mám celkem 10 minut, obávám se, že mi nikdo nenabídne
nic výhodnějšího než je předplacená karta ;)

(Pokud se chcete někdo zeptat, proč mám teda telefon, no přece aby se
mi lidi měli kam dovolat a abych si na těch 10 minut měsíčně nemusel
půjčovat cizí a ze služebního mám soukromý hovory zakázaný.)

P.K.