OT: firemni loga

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Únor 10 11:11:09 CET 2012

 Dobry den,

ked uz tu bola rec o logach, posielam jedno logo, ktore mi pripada, ako keby chceli zmiast nepriatela. Ani na druhy pohlad tam nevidim ziadnu hidden message, (okrem H a G). Kedze je piatok, davam to k diskusii.
http://kaliciak.host.sk/fotky/bouvier_logo.jpg
http://kaliciak.host.sk/fotky/bouvier.jpg

Richard Kaliciak