OT Re: ponuka prace

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Únor 10 11:01:20 CET 2012

Jenze co kdyz na to nekdo na VS skolu nema nadani, ale ma o studium vazny
zajem?  Treba ho zajima(potrebuje trochu vice vedet do prace...)  matematika
a fyzika, ale neni natolik dobry aby udelal vsechny zkousky nebo dokonce
testy v jinych predmetech jako je cestina, chemie. Da se u na ceskych VS
studovat jen jeden dva obory?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 10, 2012 10:44 AM
Subject: RE: OT Re: ponuka prace

Nemluvim ted o soucasnem stavu, ale o stavu idealnim. "Vyvojovy diagram" je
jednoduchy:

Mas v 18 (nebo treba ve 40) potrebny dril, motivaci ve studiu VS a jses
schopen plnit sve povinnosti?
   Ano - pak ti nemusime nic vstepovat ani te prevychovavat a klidne si
studuj.
   Ne - Co tady vubec delas? Investice do tebe je ztrata prostredku.

Bohuzel dnes tento princip nemuzeme doslova pouzivat, protoze jen velmi male
procento lidi ty potrebne drily ma, zatimco velke procento lidi si mysli, a
je k tomu masirovano spolecnosti, ze bez vysoke skoly se zrejme vubec neda
zit.

Takze nezbyde nez na stredni skole proste ucit pocitani se zlomky a podobne
banality, ktere by fakt 15 lety clovek jdouci na technickou nebo
prirodovedne zamerenou stredni skolu mel mit naprosto v maliku.