Re: Re: Spojit antenni stozaru s hromosvodem?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 10 07:11:52 CET 2012

On Fri, 10 Feb 2012, Vojtěch Bubník wrote:

> A jak se to dělá u 7m vertikálu na krátké vlny umístěného na hřebenu střechy?
> Zatím jsem se dozvěděl pouze odpověď typu: Uzemnit to nejde, co má shořet
> shoří.

No a jakou odpoved by jste chtel slyset ? Bud postavte vyssi hromosvod
nebo musite pocitat s rizikem ze do toho prasti. Mozna k tomu postavit
nejake uzemnovani pres stykac kdyz se to zrovna nepouziva aby to
nezavleklo blesk primo do baraku.