*SPAM* RE: Kontaktni snimac zvuku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 9 14:32:56 CET 2012

>Z toho duvodu je stroboskop nanic - ten pohyb mechanismu je sam o sobe
>skokovy - stroboskopem nic neziskam.

No, moja predstava bola, ze dvomi dobre nacasovanymi zableskami niekde v oblasti toho "skoku" ziskas jeden obraz (ci uz na ludskej sietnici alebo kamerou/fotakom/apod.), a o cyklus dalsimi dvomi nacasovanymi zableskami ziskas dalsi obraz; porovnanim s predchadzajucim by sa mohli dat odhalit prave tie poskodenia v ramci "velkeho" cyklu. Mal by sa dat ziskat aj obraz "uprostred skoku", s trochou namahy. Je to len taky napad ze co by sa dalo zbastlit low-cost namiesto tej rychlobeznej kamery; je mozne, ze je to nanic, je to len napad.

>Zcela jiste by asi byla skvela ta rychlobezna kamera, ale musela by mit
>nejaky makroobjektiv coz je dalsi ranec navrch.

Myslim, ze oproti cene 10-20kfps kamere nejaka makrokamera, stojany apod., budu len drobne... ;-)

>Dalsi problem je, ze v
>slozenem stavu na vetsinu veci neni videt - palety kotvy a krokove kolo
>je vetsinou prekryto bud mustkem a nebo vencem setrvacky - na druhe
>strane je popudny kamen a vydlicka skryta pod voditkem setrvacky:
>
>http://www.cncnet.info/galery/hodinky/rodania.jpg

Hej, tak tam je ozaj vidiet h***o... :-)

Ale si myslim ze ako debata je to podnetnejsie nez politizovanie... Ci nie?

wek