už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Únor 9 13:56:13 CET 2012

Jinak samozrejme pokud je to jedno tak se nic nestane - proste to projde
v takovem poradi v jakem se to dostane na porad v tom kterem replikacnim
serveru.

Replikacni server je v podstate jen takovej cernoch (zjednodusene
vysvetleni), kterej ma nejakou vstupni frontu (samozrejme nemusi byt jen
jedna) a vystupni frontu (take vic) - takze bere jednu transakci za
druhou ze vstupu - na tu aplikuje nejake pravidlo (replikacni string),
ktere umoznuje pouzivat data ze vstupu a sestavit sql dotaz a aplikovat
jej na cilovy server jako jakykoliv jiny klient.
Replikacni stringy vam umoznuji naprogramovat v podstate cokoliv -
klidne muzete mit na vstupu nejaky insert do primerni DB a v cilove
udelat delete do uplne jine tabulky nebo vic ukonu.

Radek Vicek