Re: už OT: ponuka prace - školství v hajzlu

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Únor 9 11:46:36 CET 2012

Tezko bude neco fungovat , kdyz o tom nerozhoduji obornici , ale penize :/
S jednou firmou jmenovanou v tom dokumentu prichazim denne do styku , taky
dostala zakazku za stovky milionu pro statni organizace a hruza to je :)
Cloveku je potom zle kdyz si precte v novinach , ze jeji reditel je
sprizneny s lidma co o tom rozhoduji , navic je to firma s akciemi na
dorucitele....

Mimochodem akcie na dorucitele jsou jen ve trech zemich sveta a jedna z
nich je Cesko :D

snehulak