ponuka prace

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Únor 8 23:00:25 CET 2012

Pani nechcem rypat, ale spomeniete si, co ste vedeli, ked ste skoncili
vysoku skolu, pripadne doktorat vy? Mozno ako radioamateri ste boli na
tom o trochu lepsie nez normalni smrtelnici... Ja osobne som bol rad,
ze som skolu skoncil, myslel som si co vsetko viem a vobec svet bol
gombicka. Casom som sa vela veci doucil a dnes viem, ze nic neviem...

A.