[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Únor 8 10:30:32 CET 2012

dobry den.
chtel jsem se zeptat, jestli uz doslo k nakupu te folie ? potreboval bych to na neco podobne, takze mi jde hlavne o tu "rucni" svarovatelnost pri
co nejtlustsi al folii .
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, January 04, 2012 9:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Ten plech ma opravdu jen 0,1mm? Zrovna budu kupovat Al folie 0,05 a 0,1 mm na podlahove topeni.
http://www.keramet.cz/?i=294/hlinikove-al-folie
do 0,1 tomu jeste rikaji folie. Budu rezat do polystyrenu drazku pro trubku, a tou folii to vylozim pro odvod tepla. Predpokladam, ze to jeste pujde tvarovat v ruce podle hrany polystyrenu. Jinak maji tam i plechy 0,2mm (takze 0,2 uz je plech).
Andel

			Tak jsem plechovce uriznul dna. Vznikl kus plechu o tloustce zhruba
			0.1mm. Byl ale
			samozrejme hodne stoceny do svitku. Tak jsem to vzal zehlickou na max.
			teplotu pres
			papir, chvilku jsem to na tom nechal, pak vypnul a nechal pomalu
			zchladnout.
			Vysledkem byl pekne rovny plech.

			Drobna komplikace byla, ze je z obou stran natreny. Zkousel jsem nater
			sundat
			chemicky, ale na nic to nereagovalo (aceton, toluen, C6000, HCl, HaOH),
			tak jsem
			to z jedne strany sundal jemnym smirglem.

			Na to jsem pak dal negativni resist (vyzkousel jsem to pod vodou, jak
			tady nedavno
			slo, dela se to pekne).
			Leptal jsem v lazni, kterou pouzivam na cuprextit (HCl+H2O2+H2O v pomeru
			1:1:2),
			fungovalo to slusne.

			No a takhle to dopadlo. Funguje. Samozrejme zivotnost asi nebude nijak
			prevratna,
			ale na domaci bastleni to urcite vyhovi.
			http://www.volny.cz/labaj/**Sablona_TQFP100_05mm_1.jpg<http://www.volny.cz/labaj/Sablona_TQFP100_05mm_1.jpg> <http://www.volny.cz/labaj/Sablona_TQFP100_05mm_1.jpg>
			http://www.volny.cz/labaj/**Sablona_TQFP100_05mm_2.jpg<http://www.volny.cz/labaj/Sablona_TQFP100_05mm_2.jpg> <http://www.volny.cz/labaj/Sablona_TQFP100_05mm_2.jpg>

			Dalsi pokus udelam s mensimi otvory, pouzdra TQFP100 z knihoven Eagle je
			maji
			zbytecne velke, davkuje to prilis moc pasty a pasta je prilis blizko
			pouzdra.

			Petr Labaj