Kontaktni snimac zvuku

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 7 22:29:42 CET 2012

Dne 7.2.2012 21:57, Jan Waclawek napsal(a):

> No, ale ked nedas predpatie, a potom sa ten slabucky signal snazis
> nahnat zosilnenim, tak to sumi viac - asi ako tisic divych svin...
> ;-)

No to ano, ale jak rikam predpeti bylo. Ted to snimam vykuchanym
elektretem pro PCcka a zda se to dobre.

> Ja to schvalne zajtra skusim s piezom (ak nezabudnem), akurat neviem
> kde zozeniem zdroj tikotu - pred 25 rokmi som s ulavou vymenil
> mechanicke hodinky za digitalky resp. elektromechanicke; no a pred 10
> rokmi som ich prestal nosit uplne ;-)

Ten SW je uplne skvelej - zrejme ho uvolnili opravdu bez omezeni a chodi
online na zivej signal:
http://www.cncnet.info/galery/hodinky/Biburo_Doxa2.png

je pekne videt jak ujizdeji 213s za den ;-) snimam to primo nad kotvou a
zlepsil se i slusne odstup signal sum

to se to pak serizuje