Kontaktni snimac zvuku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 7 21:57:24 CET 2012

>cital - predpeti bylo

Aha, tak pardon.

>elektret sumi i s predpetim jako prase - bohuzel - aspon ty levne kapsle

No, ale ked nedas predpatie, a potom sa ten slabucky signal snazis nahnat zosilnenim, tak to sumi viac - asi ako tisic divych svin... ;-)

Ja to schvalne zajtra skusim s piezom (ak nezabudnem), akurat neviem kde zozeniem zdroj tikotu - pred 25 rokmi som s ulavou vymenil mechanicke hodinky za digitalky resp. elektromechanicke; no a pred 10 rokmi som ich prestal nosit uplne ;-)

wek