Oprava motoru vysavace

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Únor 7 18:36:09 CET 2012

Zdravim,
  jelikoz kazdy ma doma neco a treba ja nedisponuji flexou, ale zato
horkovzduchem, moje metoda spociva v nahrati loziska. Pokud se podari usmernit
vzduch tak, aby se hralo hlavne lozisko a ne moc hridel nebo vinuti rotoru,
jde lozisko velmi rychle dolu, nebot se tepelnym roztazenim zvetsi prumer.
Pak lze pouzit metodu sverako-sroubovakovou (mam oboji :-) ).