Re: vrtulka na mereni vetru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Únor 7 17:25:19 CET 2012

Moc dekuji urcite pouziji, ale chlapi nekazte mi radost, ja si chtel proste postavit
neco na mereni vetru :-D A jen tak mimochodem jsem napsal proc, a nejak jste
se toho chytli. Nicmene to splnilo svuj ucel protoze jsem nekde videl tu vrtulku
za zajimavy penize uvidime co vydrzi a nemohl  jsem ji najit a jelikoz mi to
samozrejme jeden clen konfery pripomenul, tim mu dekuji,  tak jsem celkem
spokojeny :-D

Zdenek Aster