Kontaktni snimac zvuku

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 7 15:30:50 CET 2012

Takže jsem si - coby notoricky zvídavý člověk - udělal chvilku a
postavil následující experiment:

úplně obyčejný mikrofon k PC za pár desítek Kč, položený na
mikrovláknovou utěrku, ta zase na pravítku, to ve svěráku. Na mikrofonu
zadním víčkem položené moje digitálky (o kterých si myslím, že mají
tikání slabší než mech. hodinky). Nahráno v Audacity, tamtéž
normalizováno, dvakrát odstraněn šum, ostře ekvalizováno od 1 kHz
nahoru, opět normalizováno.

Výsledek:

http://uloz.to/13201580/tikani-hodinek-ogg

Nediskutuju (ani nehodlám) o krocích v Audacity, jistě je co vylepšovat
nebo měnit.

Jen jsem chtěl ukázat, že úplně obyčejný neupravený mikrofon, navíc ve
špatném pouzdře, to zvládne. A přitom šlo o standardní místnost s
normálním hlukem zvenku a hučícím PC tak necelý metr od experimentu...

Jo, ten Biburo jsem právě na tom fóru taky našel.

---
Jirka