Oprava motoru vysavace

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 7 13:59:39 CET 2012

Přesně totéž jsem chtěl napsat, než jsem si přečetl Váš příspěvek. Jsme
snad na HARDWAROVÉ konferenci, ne? Prodejců ložisek je dostatek, jen
bych si dal pozor na některá podezřele levná ložiska z PRC.

Z vlastní zkušenosti můžu doporučit fu Tobex, lze si tam vybrat z
různých kvalitativních úrovní.

---
Jirka